Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Advanced search

10 278 Posts in 5 653 Topics- by 1 216 Members - Latest Member: santini862

22 August 2019, 13:34
Select Language English | Russian ru | German
Main PageIRC Client KVIrc forumGeneralAnnouncements insect in mijn hoofd dat ik
Pages: [1]
Print
Author Topic: insect in mijn hoofd dat ik  (Read 25 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Labi1995
Старожил

View Profile Email
« on: 15 August 2019, 11:56 »

Tijdens het plannen van de editie 2008 van de run, hadden mijn lopende buddy Nate Sanel en ik Nike Air Max 90 Dam lang gepraat over hoeveel Nike Air Max 90 Mujer de wegen zouden beschadigen en dachten ze na over manieren om de staat te bewandelen. We dachten na over hoeveel meer tijd dat zou duren en vroegen ons af of het zelfs mogelijk was. Na veel discussie bleven we op de drukkere wegen van Routes 9 en 4 voor fondsenwerving. Maar de afgelopen twee jaar stopt een van onze hulp in Nelson, NH is de parkeerplaats voor een trailhead in Monadnock-Sunapee Greenway. We hebben altijd naar het pad gekeken terwijl we daar rustten en wensten dat we in plaats daarvan een trailavontuur hadden gedaan. Trails zijn een stuk minder straffend op je lichaam en een stuk leuker ... daar bestaat geen twijfel over. Dus de overstap was een gemakkelijke beslissing, bovendien heb ik genoeg routes 9 en 4 gezien die een leven lang meegaan. Ik zou de mentaliteit van dit alles zeggen. Ik ben Nike Air Max 95 Femme ervan overtuigd dat het Nike Air Max 2017 Donne menselijk lichaam het meest veerkrachtig en verbazingwekkend is. We kunnen allemaal zoveel dingen bereiken waarvan we denken dat ze onmogelijk en ver buiten bereik zijn. De waarheid is dat je lichaam zo is ontworpen dat fysieke prestaties feitelijk dichter bij de werkelijkheid liggen dan de meeste mensen zich realiseren. Dat is het moeilijkste daar, geloven dat je het kunt doen en dan die gedachte eigenlijk van begin tot eind in je gedachten houden. Ik twijfel er niet aan dat er een paar punten zullen zijn tijdens het avontuur waar ik twijfel aan mijn vermogen om de taak te voltooien. Om vooruit te blijven gaan als ik de hoop verlies, en uit die funk te geraken en weer te gaan geloven in mezelf, is dat een zware taak die nogal wat gaat gebeuren. Maar hey ... ik wil dat mensen naar buiten gaan en ik zal doen wat ik kan om mensen www.goulvenbazire.fr ervan te overtuigen dat ook Nike Air Max 90 Mens zij alles kunnen doen waar ze zich op toeleggen. Er zijn echt zoveel facetten aan een evenement als dit, maar ik moet zeggen de mensen. Ik heb een geweldige bemanning die me steunt. Zien dat ze het zo naar hun zin hebben, buiten, zo toegewijd aan de vlucht als ik ben, is echt iets anders. Uiteindelijk voelt iedereen hetzelfde gevoel van voldoening. Het is een teaminspanning. Als we een paar nieuwe gezichten krijgen en met ons meedoen, is het perfect. Maar dat is absoluut het beste deel, de mensen. Als je wilt meedoen Er zijn eigenlijk twee manieren om dat te doen. We willen mensen aanmoedigen om naar buiten te gaan en te genieten van een gedeelte van onze staat dat meestal niet wordt gebruikt of bekend is voor recreatieve doeleinden. Je kunt je aanmelden om te rennen of te bemannen door contact op te nemen www.aquarillon.fr met Leah Belanger. Ze zal u alle details verstrekken. Lopers: in de komende Nike Air Max 90 Femme Rose weken plaatsen we een lijst met segmenten die je kunt uitvoeren, evenals hun moeilijkheidsgraad op basis van de perceptie van een midden tot achterkant van de renner. Bemanning: Crewing is een zware klus. Het vereist geduld omdat je heel weinig rijdt en VEEL wachten tot de hardloper (s) verschijnt. Zodra ze daar zijn, spring je 5 minuten in actie, spoel en herhaal. Drie en een half jaar geleden was ik te zwaar en uit vorm (zie foto links) - mijn 190 pond lichaam was veel comfortabeler op de bank zitten en tv kijken dan kilometers ver op de weg klikken. Gisteren echter, nadat ik ongeveer 25 pond van mijn 5'10 ”frame had verbrand (de rechterfoto links is van afgelopen najaar), kwalificeerde ik me om in de Boston Marathon 2011 te rennen door een tijd van 3:15:21 te lopen bij de Smuttynose Rockfest Marathon in Hampton, NH. Ik wist dat als ik het zou halen, het dichtbij zou komen, en ik kwam binnen met slechts 38 seconden om te sparen - Nike Air Max 270 Herr het resultaat was een bewijs van hard werken, slimme pacing en de steun van mijn collega-hardlopers beide op en buiten de cursus, online en persoonlijk.
Naar Boston gaan betekent om veel redenen veel voor me. De Boston Marathon speelde zelfs een grote rol in het worden van een hardloper. Ik geef les op een klein college in New Hampshire, en elk jaar leidt de cross-country coach van ons college (een collega van mij) een grote groep studenten op om Boston te leiden. De meesten van hen zijn geen kwalificatiewedstrijden, en voor de meesten vertegenwoordigt dit hun eerste marathon en de langste loop van hun leven. Het is een enorme en inspirerende prestatie, en in 2007 waren enkele studenten die ik goed kende aan het trainen om de race te lopen. Ze hebben allebei de marathon met succes voltooid, en dat bracht het insect in mijn hoofd dat ik misschien ook een marathon kon voltooien. Kort na onze diploma-uitreiking in mei 2007 (waar de 'voor'-foto hierboven werd genomen) begon ik te rennen en sinds dat moment ben ik niet meer gestopt. Hardlopen Nike Air Max 270 Femme werd een deel van mij en ik zei tegen mezelf dat ik op een dag de Boston Marathon zou lopen. Ik zwoer echter ook bij mezelf dat ik dit niet zou doen tenzij ik het met een kwalificatietijd verdiende - het was een verheven doel, maar het hield me altijd vooruit en gisteren bereikte ik die felbegeerde BQ.
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Theme orange-lt created by panic