Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Advanced search

9 614 Posts in 5 088 Topics- by 1 216 Members - Latest Member: santini862

20 March 2019, 23:51
Select Language English | Russian ru | German
Main PageIRC Client KVIrc forumGeneralAnnouncements van een paar bood Saucony aan om
Pages: [1]
Print
Author Topic: van een paar bood Saucony aan om  (Read 31 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Labi1995
Старожил

View Profile Email
« on: 15 March 2019, 10:44 »

Zoals iedereen die deze blog al een tijdje leest, weet, ben ik al lang fan van de schoenen Nike Air Max 95 Damen van Saucony. De Kinvara is het afgelopen jaar mijn langlopende schoen geweest en stond op mijn benen voor elk van mijn laatste twee marathons. De zero drop Hattori is ook een leuke kleine schoen, en met een kleine bewerking van het bovendeel om een ??veiligere pasvorm te cre?ren en blaarterende problemen te elimineren, zou het als een van mijn persoonlijke Nike Air Max 270 Femme favorieten kunnen worden beschouwd. Naast mijn regelmatig persoonlijk gebruik van sommige van hun schoenen , misschien is wat ik het leukste vind aan Saucony's benadering van schoeisel dat ze hun schoenenlijn over de hele linie diversifi?ren en dat ze variatie in hak-voorvoet laten vallen in een grote stuwkracht van hun ontwerpproces. Naast een volledige reeks traditionele 12 mm-dropmodellen hebben ze de 4 mm-dropcategorie ingevuld met de Kinvara, Mirage, Cortana en Grid Type Nike Air Max 270 Femme A4. Ze hebben ook de bovengenoemde nuldruppel Hattori. Er is echter een grote kloof tussen de modellen van 4 mm en 12 mm - die zullen veranderen. Tot nu toe zal het voor sommigen een verademing zijn en voor anderen zal Saucony drie van zijn belangrijkste schoenen verhuizen - de Guide 5, Triumph 9 en Hurricane 14 - van een hellingshoek van 12 mm van de hiel tot de voorvoet tot een hellingshoek van 8 mm van de hiel www.johanweststeijn.nl tot de voorvoet. Daarmee vult Saucony een gat in voor mensen die een langzame progressie willen maken naar schoenen met een lagere hak = voorvoet offset. Hoewel men kan beargumenteren of een step-down benadering of een op blote voeten gebaseerde benadering het beste is, is de realiteit dat er veel lopers zijn die nooit zullen overwegen om op blote voeten te lopen. Voor deze personen kan de step-down benadering zinvol zijn, Adidas Ultra Boost Mens omdat het kalf en de achilles tijd krijgen om zich aan te passen aan een lagere hiel. De volgende video legt Saucony's gedachten hierover uit, en het heeft een aantal geweldige slow-motionbeelden van een hiel versus een middenvoetaanval: Saucony heeft vorige week contact met me opgenomen en aangeboden om me een paar van de Guide 5 of Triumph 9 te sturen om te testen en bekijk dit hier op Runblogger. Ik aarzelde aanvankelijk omdat ik tegenwoordig zelden meer dan ongeveer 4 mm naar beneden loop, maar ik heb een persoonlijke geschiedenis met een van deze schoenen die me ertoe heeft gebracht om akkoord te gaan met een proef. De Saucony Guide was eigenlijk de laatste "traditionele" schoen die ik droeg voordat ik mijn minimalistische overgang maakte (die begon met de Nike Free 3.0 in het voorjaar van 2009), en het is de schoen die Nike Air Max 95 Femme ik nu aantrek wanneer ik wil voelen hoe vreemd het ook is is om in een schoen te gaan staan ??met een hakverhoging van 12 mm. Nu dat ik het grootste deel van de dag in wezen nul val en over het algemeen niet meer dan 4 mm dalen als ik loop, is het een beetje vreemd om me voor te stellen dat ik ooit in staat was om in een schoen met zo'n schuine zool te rennen (grappig hoe dingen veranderen terwijl je je aanpast aan meer minimale schoenen!). Hoe dan ook, ik ben nieuwsgierig om te zien hoe de nieuwe gids zich verhoudt, omdat het mij zal helpen om aanbevelingen te doen aan mensen die op zoek zijn naar step-down schoenen.
Ik heb de schoenen nog niet, maar ze worden binnenkort verzonden. Naast het sturen van een paar bood Saucony aan om een ??paar aan een van mijn lezers te geven. Ik heb nog nooit eerder een wedstrijd georganiseerd op Nike Air Span 2 Herren deze blog, maar ik denk dat er een primeur is voor alles! Dus, hier is de deal. Beantwoord de onderstaande vragen en verzend deze om in te voeren. Op maandag zal ik willekeurig een winnaar selecteren bij de deelnemers en per e-mail contact opnemen met de persoon om ze in contact te brengen met Saucony om de prijs te claimen (ofwel de gids 5 of Triumph 9) en de verzending regelen. Ik hoop dat deze vorm werkt - ik heb dit nog nooit geprobeerd, alleen een eerlijke vraag zonder op koud water te drinken op Saucony op een of andere manier ... gezien alle midsloe-materialen een densiteitsvariantie hebben van ongeveer 10% in het productieproces ... dwz een middenzool met een Shore A van 55 graden kan overal van 50 tot 60 zijn van schoen tot schoen .. hoeveel verschil denk je dat een 4 mm differentieel in re?le termen zal maken als compressie Nike Air Max 97 Femme eenmaal is toegestaan? Dit is een van de vele problemen waar ik mee worstel. Ik denk dat het teruggaat naar meer homogene materialen.
het andere relevante probleem is dat tussenzolen niet op schaal zijn vervaardigd voor voetafmetingen .. dus een afname van 8 mm in maat 12 is aanzienlijk minder dan een 8 mm-val in maat 7 .. zou het niet logisch zijn om te ageren voor schaalafwijking?
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Theme orange-lt created by panic