Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Advanced search

8 912 Posts in 4 489 Topics- by 1 216 Members - Latest Member: santini862

16 December 2018, 12:33
Select Language English | Russian ru | German
Main PageIRC Client KVIrc forumGeneralAnnouncements foden vil blive l
Pages: [1]
Print
Author Topic: foden vil blive l  (Read 27 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Labi1995
Постоялец

View Profile Email
« on: 6 December 2018, 10:52 »

G?r den sandsynlige antagelse om, at alle disse l?bere var shod, og at de fleste havde lidt polstret sko, overrasker disse resultater mig ikke og er i overensstemmelse med mine egne resultater om Nike Air Max 2017 Mujer fodstrejke m?nstre blandt skyttel?bere i en maratonbane (jeg ogs? gjorde en smule film p? VT100 i ?r og Nike Air Max 97 Donne ville g?tte resultaterne ville have v?ret lignende der). Det kan vise sig,www.artealjabiri.de  at i nogle af de steder, hvor h?lene st?dte p? ultramarath?ger, var en smule mindre almindelig end i marathoner i vejen (jeg observerede 88,9% h?lestregere ved 10K-punktet p? en maratonbane), men vi ville have r?numrene til adressere det (ikke kun en r?kkevidde). Det er ogs? vigtigt at bem?rke, at hverken dette eller min unders?gelse unders?gte variationen mellem h?lstregerne - der er stor variation i m?ngden af ??dorsiflexion ved jordkontakt blandt h?lestregere, og underbenets orientering er ogs? meget variabel - h?l sl?ende er ikke rigtig en kategori s? meget som et spektrum, der omfatter en bred vifte af variabilitet. Hvad jeg kan lide om studier som dette Nike Air Max 2017 Womens er, at de giver data om, hvad l?bere i den "virkelige verden" g?r uden for en kunstigt laboratoriemilj?. Nike Dunk Sky High Femme Denne unders?gelse giver yderligere bevis for, at n?r distance l?bere b?rer sko, selv de der k?rer store kilometer p? stier, har de tendens til at lande p? deres h?le det meste af tiden. Resultaterne giver ikke indsigt i, hvorvidt h?lestregning er god eller d?rlig, og hvis det er noget, foresl?r de at i det mindste fra et pr?stationssynspunkt, er det ikke meget, hvorledes din fod kontakter jorden. har markedsf?rt sig virkelig effektivt i den ultimative scene i det forl?bne ?r. Jeg personligt finder dem h?slige b?de at se p? og konceptuelt. Jeg undrer mig over, om de s?lger til dem, der ?nsker en hurtig og nem l?sning til fods ubehag. G?r den minimalistiske rute derimod specifikt handler om ?get jordfornemmelse og kr?ver fod- og Adidas Superstar Womens lavbenstyrkning. Langsigtet kan jeg ikke hj?lpe, men f?ler, at HOKA-l?berne bliver svagere, www.lavolailles.fr mindre koordinerede og mere skadede p? grund af manglen p? kvalitetsfeedback . P? kort sigt (f?rste par ?r) vil den minimalistiske sandsynligvis v?re dem, der lider mere under overgangen, men l?ngere sigt b?r v?re bedre. Jeg har faktisk t?nkt p? muligheden for, at en stort set stiv s?l med signifikant vippe indbygget i skoen kunne v?re godt for at lindre stress p? plantar fascia. Jeg tror, ??at dette vil v?re fordi t?erne aldrig vil b?je sig betydeligt sent p? holdet, og vippens trykpunkt p? foden vil blive l?ngere efterp? sent p? stilen. HOKA passer godt til denne model af sko ganske godt, foden er effekt isoleret fra jorden og de normale bev?gelser Nike Air VaporMax Womens og lastning vi ville placere p? vores f?dder. Mens HOKA kan lindre stresset p? plantar fascia og Nike Air Max Classic BW Femme tillade en at holde l?b. At tillade en fod at have en relativ hvile kan hj?lpe med Balenciaga Triple S Hommeat hj?lpe p? kort sigt. Med en l?ngerevarende skade tror jeg, man ville n?dt til aktivt at understrege plantar fascia for at fremme styrkelsen af ??plantar fascia. Dette ser ud til at v?re det, der hjalp dig med at overvinde dig plantar fascia problemer. For mig er det ikke at hj?lpe med at hvile sig op og g?re for mange op bakker og stejle nedstigninger for?rsager en regression, s? jeg fors?ger at s?nke m?ngden af ??bakker langsomt og stimulans for tilpasning.
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Theme orange-lt created by panic