Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Advanced search

8 010 Posts in 3 980 Topics- by 1 216 Members - Latest Member: santini862

17 October 2018, 07:26
Select Language English | Russian ru | German
Main PageIRC Client KVIrc forumGeneralAnnouncements je hier en daar nog steeds de laatste
Pages: [1]
Print
Author Topic: je hier en daar nog steeds de laatste  (Read 150 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Labi1995
Постоялец

View Profile Email
« on: 18 May 2018, 09:15 »

De New Balance RC 1600 is een eenvoudige en lichte schoen die op sommige parcours te zien is; met beter schuim en een beetje meer rubber, zou het hoger op de lijst staan. 190 g in M13.
-veronvriendelijke vermelding: New Balance 1600 - Hoewel ik geen fan ben van het REVlite tussenzoolschuim van New Balance, vooral omdat het niet erg veerkrachtig www.alainhemet.fr is (dat wil zeggen een goed energierendement) of duurzaam is, is de 1600 licht en laag genoeg (en op mijn favoriet New Balance last - NBJ) dat het er niet toe doet. Hoewel ik hier geen marathon mee zou willen lopen, voelen ze zich zeker heel prettig en licht voor bijna al het andere, en hebben ze zelfs het vermogen om een ??klein pad af te leggen dat met een flink stuk rubber in de voorvoet loopt. Adidas Boost - The Boost tussenzoolmateriaal heeft tot nu toe indruk op mij gemaakt; daarnaast geef ik de voorkeur aan het meer niet-traditionele bovendeel op de adios Boost 1 dan aan de Boost 2 (de laatste is ook een beetje knus in de voorvoet en heeft overlays gestikt). 285 g M13.
adidas adizero adios Boost - Ik bleef een tijdje weg van adidas adios vanwege de 10 mm hiel-tot-teen-offset. Ik heb een tijdje geleden met de adios 2 Nike Air Max 2016 Dames (niet-boost-versie) gedraait en hoewel hij responsief was, vond ik de pasvorm enigszins ongemakkelijk en de schoen behoorlijk stijf in het algemeen, tenzij hij in tempo of sneller tempo liep. De adios Boost verandert dit echt met een bredere pasvorm, een lagere stapelhoogte en een iets zachtere (maar nog steeds responsieve) boost middenzool die hen meer flexibiliteit biedt. Het resultaat is een schoen die zo snel loopt als hij doet, goed grip heeft en goed opstaat. Mijn voeten voelen goed aan voor lange kilometers, maar als ik het tempo wil verhogen, reageert de schoen. Het is waarschijnlijk de beste allround schoen die ik ooit heb gelopen. Als ze deze 6 mm drop of lager maken, zou dit waarschijnlijk de enige wegschoen zijn die ik zou gebruiken voor alles behalve baantrainingen en 5k / 10k races. Nike Air Max 95 Homme Zoals het is, ben ik niet helemaal comfortabel Nike Air Max 90 Dames Roze om het grootste deel van mijn wegvolume in een 10 mm verspringing uit te voeren, dus ik mix in de onderstaande schoenen. Geen franjes, duurzame en race vlakke geometrie zijn de hoogtepunten voor de inov-8 Road- X 233. 280 g M13.
?inov-8 Road-X 233 - Deze schoen is nu minstens een jaar niet meer verkrijgbaar (hoewel je hier en daar nog steeds de laatste beschikbare colorway kunt vinden), maar is de afgelopen 4 jaar een nietje wegschoen van me geweest. Hoewel het enkele tekortkomingen heeft (voornamelijk een klein gebrek aan voldoende responsief kussen, ze zijn enigszins zwaar en het bovenwerk heeft een paar tweaks in de overlays nodig), het niveau van bescherming en duurzaamheid dat inov-8 met de schoen bereikt is, is ver boven elke andere schoen die ik heb geprobeerd is zo minimaal als Nike Air Max 90 Dames Zwart deze schoen is. Het heeft de 1e generatie Nike Air Max 2017 Femme dynamische fascia-band, die, hoewel stijver dan de gen 2 die zich in de Tri-X-Treme bevindt, goede pop geeft aan de schoen en het een vrij grote structuur geeft voor een schoen die is gebouwd op een raceflat geometrie. Ik ben dol op het racevaste gevoel met veel duurzaamheid; in feite de beste optie die ik heb gevonden als je het grootste deel van je kilometers in een racevloer wilt laten lopen, maar niet elke maand een nieuwe schoen wilt kopen Smiley
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Theme orange-lt created by panic